torsdag 24 september 2015

Slöjdlogg

Jag läser hungergames och det inspererade mig till att skapa loggan i slöjden på nått sätt. Just nu har jag bara skissat den, här är en bild av skissen.


V.38


Nu har jag ritat en större skiss som är mer ordentligt men har lite kvar att fixa på den. Har inte gjort annat men de blev en stor förbätrring iaf.




Nu har jag klippt ut fågeln i tyg ska lägga till bakrund sen


v.42


Nu har jag delvist sytt fast fågeln på ett svart tyg och men ska bestämma vad de ska bli när det väl är klart. jag har sytt med blå och svart tråd och det gick ganska bra tyckte jag. Nästa gång ska jag sy fast den helt och bestämma vad de ska slutligen bli.
Nu har jag sytt klart den och nästa gng ska jag börja få den att bli en kudde
Nu har jag nålat fast för att sy och jag har klippt till en ny sida tyg och nästa gång ska jag sy fast dem och vända på den.
v.47
Jag har sytt klart kudden och vänt på den, nu ska jag fylla den med vadd men det kunde jag inte göra nu för det var slut men jag kommer bli klar nästa pass

v.48
Nu är jag klar med kudden och jag blev nöjd med resultatet jag fick i slutet

v.2 
Nu har jag blrjat skriva om arbetet i slöjdportfolio


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar